Cu ce vă putem ajuta?
×
Home
 
INFO
 
Termeni și condiții

Valtec - totul pentru office din 1998


 

1. Informatii despre site

Acest site este detinut si administrat de VALTEC TRADING S.R.L., cu sediul social in Brasov, Calea Bucuresti 82, inregistrat la Registrul Comertului cu numar de inregistrare J08/ 1038/ 1997, CUI RO10959066.

 

2. Acceptarea termenilor si conditiilor

Utilizarea site-ului VALTEC TRADING , logarea cat si accesul la serviciile oferite reprezintă o acceptare din  partea dumneavoastră a termenilor si conditiilor prezentate in continuare, precum si a legislatiei aplicabile.

Termenii si conditiile urmatoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea site-ului supunandu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.

Termenii si conditiile de utilizare pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului site, aceste modificari devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti utilizatorii/clientii.

Utilizatorii/clientii acestui site sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare urmatoare.

Dorim sa subliniem importanta verificarii cu atentie a exteriorului coletului. In cazul in care coletul/coletele prezinta lovituri, deformari sau deteriorari, va rugam sa intocmiti un proces verbal de constatare impreuna cu agentul de curierat cu privire la aspectele observate. Riscul de deteriorare a produselor se transfera catre client in momentul in care acesta intra in posesia fizica a produselor (conform OUG 34/2014, articolul 20). Orice reclamatii ulterioare receptiei produsului, in lipsa unui process verbal de constatare incheiat impreuna cu agentul de curierat, sunt nule.

Termenii și condițiile generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de bunuri și servicii de către   VALTEC TRADING S.R.L. , prin intermediul magazinului online VALTEC TRADING către cumpărător.

 

Astfel, următorii termeni se definesc astfel:

    • Cumparator: persoana, firma, companie sau alta entitate juridica care emite o Comanda.
    • Vanzator: VALTEC TRADING S.R.L.
    • Bunuri si Servicii: orice produs sau serviciu care urmează a fi furnizat de către vânzător, cumpărătorului.
    • Comanda: un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile, iar Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
    • Contract: Comanda confirmata de catre Vanzator prin emiterea facturii fiscale. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii de primire a acestei comenzi.
    • Specificatii: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in comanda.

 

3. Drepturile de autor

Informatiile publicate pe VALTEC TRADING apartin site-ului, prin urmare, aceste informatii nu pot fi publicate, transmise, copiate prin orice metoda fara acordul scris acordat in prealabil al reprezentantului legal al VALTEC TRADING S.R.L. care administreaza site-ul. Nerespectarea acestor conditii se pedepseste conform legii in vigoare.

 

4. Înregistrarea și confirmarea unei comenzi

Odata cu inregistrarea unei comenzi pe site-ul VALTEC TRADING Cumparatorul este de acord cu modalitatea de comunicare utilizata Vanzator - prin telefon sau email. Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Emiterea automata a confirmarii de primire a comenzii NU echivaleaza cu incheierea contractului intre vanzator si cumparator.

Din momentul in care Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.

Prezentul Contract intra in vigoare la emiterea facturii de catre Vanzator. Informarea despre emiterea facturii se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

 

5. Anulare comanda

Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor. In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva fara o notificare prealabila.

Vanzatorul face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. E posibil ca unele preturi si/sau caracteristici sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului. In cazul inregistrarii unei comenzi pentru un produs cu caracteristici eronate, Vanzatorul va depune toate eforturile in vederea livrarii catre Cumparator a unui produs cu caracteristici cat mai apropiate de cele prezentate in site la momentul plasarii comenzii. Daca Cumparatorul nu este de acord cu propunerile Vanzatorului, Vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.

 




6. Returnarea produselor


Intrucat în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage.
Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real.
De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii.
Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse.
Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.
Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
In conformitate cu ordonanta O.U.G. nr. 34/2014, orice client, persoana fizica, are dreptul de a returna produsul cumparat, fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Persoanele juridice nu au drept de retur indiferent de modalitatea de achizitie. VALTEC TRADING va depune toate eforturile pentru a storna produsele achizitonate de persoanele juridice in situatia in care produsele sunt sigilate, vandabile. Pentru produsele achizitionate online care prezinta defecte in momentul livrarii (receptiei), clientul trebuie sa incheie un proces verbal de constatare a defectului cu agentul serviciului de curierat Orice sesizare ulterioara, in lipsa unui proces verbal nu va putea fi solutionata. Pentru coletele care prezinta deteriorari vizibile ale amabalajului la livrarea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor.




Poti iniția o recere de retur rapid din contul tau apăsând aici



Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor fizice (care au calitatea de Consumator)
*Consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, care, în cadrul contractelor care intră sub incidenţa prezentei legi, acţionează în scopuri din afara activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale;

Returnarea produselor se poate face prin orice firmă de curierat preferată de client respectând pașii mai sus menționați. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator Returnarea / solicitarea de retragere din contract se va face în termen de 14 zile calendaristice de la data recepționarii produselor. Se recomandă returnarea produselor cu opțiunea verificare colet.
Se recomandă returnarea produselor în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au însoțit și cu o copie a Facturii de achiziție.

 - Returnarea unui produs incomplet, fără toate accesoriile care l-au însoțit în pachet, va duce la diminuarea valorică.
 - Returnarea produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, pete, șocuri mecanice etc, va duce la diminuarea valorică în funcție de constatarea service.

Costurile serviciilor asociate deja executate la momentul livrării și plății comenzii vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de maxim 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de retragere din contract, dar nu înainte de data recepționării bunurilor.

Conform contractului agreat intre mobilpay.ro si , operatiunile platite prin card nu trebuie sa faca obiectul unei returnari partiale sau totale printr-un alt mijloc de plata. In cazul anularii comenzii sau returnarii acesteia de catre cumparator, trebuie sa foloseasca functionalitatile puse la dispozitie de solutia software pentru anularea operatiuniilor.
se obliga sa respecte pe toata durata de valabilitate a prezentului contract toate instructiunile, procedurile de procesare si normele tehnice de securitate transmise de Banca pe parcursul configurarii site-ului sau ulterior, comunicate direct sau prin intermediul Procesatorului.

Sumele achitate prin modalitatea de plata online, prin card bancar, vor fi blocate automat pe contul clientului, de catre procesatorul de plati, si directionate automat catre contul bancar al , in termen de aproximativ 72 de ore. Tinem sa atragem atentia ca acest proces se face automat, fara interventia vreunui angajat al . Confirmarea comenzii se va efectua dupa verificarea si confirmarea incasarii. In situatia in care comenzile nu pot fi onorate, returul banilor se va face intr-un termen de maxim 5 zile lucratoare de la comunicarea catre client.

In situatia returnarii/deblocarii sumelor achitate online (la cererea clientului sau din cauza incapacitatii de a livra produsele), va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului deoarece in functie de protocolul pe care dumneavoastra l-ati semnat si incheiat cu banca, desi un reprezentant solicita returnarea sumei, banca poate debloca valoarea intr-un termen de pana la 30 zile.


Diminuarea valorii bunurilor returnate (Conform O.U.G. Nr. 34/2014 Art. 14, Alin. 3)



Intrucat în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.
Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.
Actiuni acceptate pentru determinarea naturii, calității și funcționării bunurilor sunt:

 - dezambalarea fără distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare ) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
 - inspectarea vizuală, tactilă și olfactivă (atunci când nu se încalcă prevederile de mai jos) a produselor;
 - în cazul produselor care nu necesită montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilități decât energia electrică se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora;
 - în cazul produselor care necesită montarea de accesorii consumabile (de ex.: filtre, cartușe refill, cartușe de imprimantă, toner etc.) sau racordarea la alte utilități decât energia electrică (de ex.: apă, gaz metan, aer comprimat etc.) se permite alimentarea numai cu energie electrică și pornirea/oprirea acestora și nu se permite montarea accesoriilor consumabile.

Daca un consumator își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a bunurilor, consumatorul răspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:

 - folosirea aparatelor electronice sau electrocasnice în orice alt mod decât testarea prin pornirea/oprirea aparatului;
 - ruperea sigiliilor și a etichetelor;
 - ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integrantă din produs);
 - zgârierea, murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe;
 - desigilarea accesoriilor consumabile (de ex. cartușe de cerneală, toner etc.)
 - desigilarea sau instalarea licențelor software;
 - avand in vedere ca lampa unui proiector este consumabil, folosirea unui numar mare de ore poate duce la diminuarea valorii produsului;
 - desigilarea produselor alimentare, cosmetice, de îngrijire personală, de curățenie, produselor pentru copii și nou-născuți sau de lenjerie intimă.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia produsului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din produs. Ca urmare atunci când returnați un produs aveți obligația de a-l returna cu ambalajul original nedeteriorat, protejat (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

În cazul retragerii din contract, consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor. În cazul în care bunul returnat prezintă ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, consumatorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii bunurilor. Înainte de a returna produsul vă rugăm să protejați ambalajul original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Nu tăiați ambalajul original și nu lipiți etichete sau scotch pe acesta.

Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare,reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished.
Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Orice modificare a starii produselor ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa taxelor de readucere a produselor la starea in care au fost livrate.

Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor.

 - produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție în original, dacă acesta este emis de producător/distribuitor, cu excepția certificatelor de garanție emise în format electronic.
 - daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valorea returului.

VALTEC TRADING recomanda, pentru o desfasurare cat mai buna a procedurii de retur, pastrarea completa a ambalajului si accesoriilor alaturi de care este insotit produsul. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta / protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mai sus mentionate.

Consumatorul nu îşi poate exercita dreptul de retragere pentru furnizarea de bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate: produse alimentare, produse cosmetice, produse de lenjerie, produse electronice care au intrat in contact cu pielea/parul/cavitatea bucala/urechi.

Mai multe detalii despre procedura de returnare a produselor gasiti AICI.

 

 Produse excluse, fara drept de returnare

Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate/ cutia nedeschisa/ cutia nu prezinta urme in interior ca a fost deschisa:

  • a. Licente software);
  • b. Consumabile (acumulatori, cartuse, imprimanta etc);
  • c. Imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate
  • d. Produse care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena (produse de ingrijire/ igiena personala, casti);
  • e. Produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar (extensii de garantii, servere non-standard);
  • f. Servicii (testare, asamblare, montare componenta sau orice alt serviciu listat in categoria Servicii prestat catre consumator);
  • Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri (nesemnalate ca si defecte estetice din fabrica in primele 48 de ore de la receptionarea produsului);
  • Electrocasnice mici folosite sau cu urme de uzura sau desigilate:
  • masini de tocat, aspiratoare, mixere, masini de facut paine, roboti de bucatarie, storcatoare de fructe-legume, mixere si blendere, expresoare, rasnite, masini de gatit,  Exemplu: cafetiera nu trebuie sa fi fost folosita, blenderele / mixerele de bucatarie nu trebuie sa prezinte urme de utilizare, cuptorul de paine nu trebuie folosit,  etc.
  • Produse pentru bucatarie si servire -   se pot returna vasele si ustensilele pentru gatit, tacamurile si produsele pentru servit doar daca sunt sigilate
  • Becuri, lanterne, prelungitoare, baterii, acumulatorii si incarcatoarele doar daca sunt sigilate.
  • Produse de ingrijire personala sau accesorii medicale utilizate: aparate de tuns, aparate de ras, epilatoare, perii rotative, termometre, etc.
  • Produsele cosmetice care prezinta cutie si folie sigilata in momentul vanzarii si parfumurile. Produsele care nu mai au ambalajul original complet in care au fost livrate nu se mai pot returna. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Produse de intretinere & cosmetica auto desigilate / folosite  insotite de eticheta originala si integra
  • Furnizarea de continut digital care nu este livrat pe suport material (aplicatii software inclusiv jocuri livrate printr-un link de download si cheie de activare).
  • Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar daca sunt sigilate.
  • Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans, nu pot fi returnate.

Aceste limitari se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.


Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.

Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.

Termenul de analizare al unei solicitari de retragere din contract poate varia intre 1 - 14 zile de la receptia produsului dar nu va depasi termenul legal de rambursare contravalorii in conformitate cu legislatia in vigoare.

Returnarile prin curierat rapid nu se vor face cu ramburs. Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.
In vederea evitarii refuzului coletelor deteriorate si pentru verificarea integritatii produselor si accesoriilor, recomandam ca returul sa se faca cu posibilitatea verificarii coletului la receptie.

In situatia in care coletul prezinta suspiciunea deteriorarii si nu poate fi verificat in prezenta agentului de curierat (in lipsa optiunii de verificare colet) avesta va fi returnat, urmand a fi recuperat de la domiciliul clientului pe costul operatorului, ulterior va fi incheiat procesul de constatare in prezenta agentului de livrare.

Pentru a solicita eventualele despagubiri de la firma de curierat puteti verificati integritatea produsului returnat in prezenta agentului de curierat si va recomandam sa solicitati incheierea unui proces verbal de constatare.

Conform O.U.G. Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative , "Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 , in termen de 14 zile calendaristice incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator."

Returnarea se va face in termen de 14 zile calendaristice de la solicitarea de retragere / renuntare / returnare.
Confom O.U.G. 34/2014.

7. Garantie

Pe langa orice alte garantii prevazute de legile aplicabile si detaliate in Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau de un furnizor al Vanzatorului, acestea garanteaza Cumparatorul impotriva oricarei non conformitati care poate afecta intreaga sau o parte a Bunurilor si Serviciilor, cu exceptia uzurii normale, pentru perioada de 24 luni de la data emiterii facturii de vanzare. Exceptie fac produsele consumabile, care nu beneficiaza de garantie.

 

8. Politica de confidentialitate

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, Vanzatorul are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană.

Scopul colectării datelor este utilizarea lor in vederea facturarii produselor comandate. Sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele, acestea fiind necesare pentru crearea facturii pentru produsele comandate. Refuzul dvs. determină anularea comenzii.

VALTEC TRADING nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti, nu incurajeaza spam-ul si nu face publice datele furnizate de clientii sai fara acordul explicit al acestora. Orice utilizator are posibilitatea sa stearga din baza de date adresa de e-mail furnizata. VALTEC TRADING isi rezerva dreptul de a-si selecta clientii. Terţii care au acces la datele cu caracter personal furnizate de catre duneavoastra sunt: companiile de livrare, procesatorii de plati, serviciile de e-mail marketing.

 

9. Politica de utilizare Cookie-uri

Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, format din litere si numere, care va fi stocat pe computerul, terminalul mobil sau alte echipamente ale unui utilizator de pe care se acceseaza internetul. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome. Firefox) si este complet pasiv. (NU contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului sau alte informatii confidentiale).

Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intrun mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului.

Cookie-urile in sine nu solicita informatii cu caracter personal pentru a putea fi utilizate si, in cele mai multe cazuri, nu identifica personal utilizatorii de internet. Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator. Aceste date sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele.

In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand Cookie-urile sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale paginii web.

Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor nu inseamna ca nu veti mai primi publicitate online ci doar ca aceasta nu va mai putea tine cont de preferintele si interesele dvs, evidentiate prin comportamentul de navigare.